قیمت و موجودی تمام محصولات در تاریخ 31 تیر 1403 بروز رسانی شده است.
قیمت و موجودی تمام محصولات در تاریخ 31 تیر 1403 بروز رسانی شده است.

از ترند آرایشی ۲۰۲۳ جذاب و لاکچری جا نمونید ! معرفی 13 مدل جدید میکاپ 2023

ترند آرایشی ۲۰۲۳

ترند آرایشی ۲۰۲۳ طرفداران زیادی داد چون اکثر این مدل های خاص چهه شما را جذاب و دلبر میکند و شما می توانید با این مدل های زیبا در هر مجلسی بدرخشید. با ما همراه باشید تا با جدیدترین و زیباترین مدل ترند آرایشی ۲۰۲۳ آشنا شوید.

آشنایی با ترند آرایشی ۲۰۲۳

ترند آرایشی ۲۰۲۳ از رنگارنگ‌ترین و درخشان‌ترین میکاپ‌ های تاریخ و نمادی از تغییر نگرش پس از دوران کرونا هستند. آرایش‌ های جدید در سال میلادی جدید نیاز به کنار گذاشتن محدودیت‌ها و چهارچوب‌های تعیین شده در روتین‌های آرایشی دارند. در این مقاله جدیدترین مدل‌های آرایشی در سال ۲۰۲۳ را به شما معرفی می‌کنیم که به زودی آن‌ها در هر جایی می‌بینید. بهتر است شما هم علاوه بر اطلاعات، کیف لوازم‌آرایشی خود را به‌روز کنید.

ترندهای میکاپ 2023 با کالکشن جدیدی از نوآوری و جذابیت پا بر فرش قرمز صنعت زیبایی گذاشته است. نکته جالبی که در ترندهای آرایشی امسال به چشم می‌خورد، ترکیب سبک‌های کلاسیک و پرطرفدار قدیمی با تکنیک‌های امروزی است. در این بین، استفاده از انواع رژگونه‌ها و هایلایترها را می‌توان غنی‌ترین بخش ترندهای امسال به شمار آورد.

برای آشنایی با ترندهای میکاپ 2023 و یادگیری نکات تخصصی آنها، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید

13 میکاپ از ترند آرایشی ۲۰۲۳

همان‌طور که می‌دانید آرایش‌های سنگین با زیرسازی‌های لایه‌لایه دیگر از مد افتاده‌اند و باید آن‌ها را کنار بگذارید. آرایش‌های طبیعی، علاوه بر این‌که جذابیت‌های زیادی دارند می‌توانند زیبایی طبیعی صورتتان را به نمایش بگذارند. مدل آرایش ۲۰۲۳ سبکی طبیعی با خلاقیت و جسارت‌های زیاد است.

ترندهای جدید باعث می‌شوند تا افراد بیش‌تر به فکر سلامت پوست خود باشند و علاوه بر تهیه لوازم آرایشی مرغوب، لوازم مراقبتی پوست هم تهیه کنند. شما هم می‌توانید با تغذیه مناسب، خواب کافی، استفاده از شوینده‌های مناسب و ماسک‌های صورت، پوست خود را شاداب و درخشان کنید. در ادامه ترندهای آرایشی ۲۰۲۳ را به شما معرفی می‌کنیم.

آرایش براق و درخشان

با این که آرایش‌های مات زیبایی و طرفداران زیادی دارند، اما ۲۰۲۳ سال میکاپ‌های درخشان و براق است. سایه‌ها، برق‌ لب‌ها و رژگونه‌های براق همگی در این سال طرفدار پیدا می‌کنند و افراد با آ‌ن‌ها می‌‌درخشند.

پوست برنز براق - ترند آرایشی ۲۰۲۳

لب براق ترند آرایشی ۲۰۲۳

یکی دیگر از ترندهای آرایشی ۲۰۲۳ لب‌های براق و درخشان هستند. برق لب جزو لوازم مرقبتی هم به حساب می‌آیند و می‌توانند در سلامت پوست لب تاثیر مثبتی داشته باشند. شاید این آیتم بسیار ساده به نظر بیاید، ولی امسال یکی از شیک‌ترین مدل‌های آرایشی است.

یک برق یا بالم لب تهیه کنید و در کیف لوازم آرایش خود قرار دهید. اگر هم اعتقادی به آرایش طبیعی ندارید، می‌توانید آن را روی رژ لب استفاده کنید.

میکاپ خیس از ترند آرایشی ۲۰۲۳

اجازه دهید پوستتان با طراوت به نظر بیاید. استفاده از کرم پودرهای آبرسان نیمه مات، می توانند پیشنهاد خوبی باشند. همچنین، هایلایتر نیز می تواند پوست شما را جوان و شاداب جلوه دهد. برای عید امسال، کرم پودرهای مات و فول کاور را کنار بگذارید و به سراغ کرم پودرهای سبک روزانه و مغذی مانند بی بی کرم، سی سی کرم یا ضد آفتاب های رنگی بروید. همچنین، از زدن چند لایه کرم پودر روی هم نیز خودداری کنید؛ تنها یک لایه نازک برای پوشاندن نواقص پوستی کافیست.

لب های قرمز

در فشن شوی مایکل کورس، استفاده از رژ لب قرمز روی صورت ساده مدل‌ها با چشمانی پنهان شده پشت عینک، بار دیگر نشان داد که این رنگ به چه میزان می‌تواند در زیبایی تاثیر داشته باشد. رژلب‌های قرمز محبوب قلب اکثر خانم‌ها هستند و اکثرا در مراسم‌های رسمی از آن‌ها استفاده می‌شود. این رنگ زیبایی خاصی به هرچهره‌ای می‌دهد. با توجه به گرم یا سرد بودن پوست صورتتان می‌توانید از طیف‌های مختلف رنگ قرمز به‌عنوان رژلب استفاده کنید.

رژ قرمز - ترند آرایشی ۲۰۲۳

ابروهای مرتب و لیفت شده، مد آرایش ابرو 2023

ابروهای طبیعی و تیره، یکی از ترندهای آرایشی در 2023 است که چهره شما را معصومانه و جوان نشان می دهد. لیفت کردن ابروها می تواند چشم های شما را درشت و کشیده تر جلوه دهد. برای مرتب و لیفت کردن ابروها، می توانید از صابون یا ژل ابرو استفاده کنید.

سایه های پاستلی

سایه‌های پاستلی بعد از نمایش سلطنتی ویکتور و رولف در هفته مد پاریس، ترند شدند. استفاده از سایه چشم با رنگ‌های پاستلی آن هم در فصل بهار زیبایی خیره‌ای به چهره شما می‌دهند. علاوه بر آن باعث سرزنده شدن و شادابی صورت هم می‌شوند.

سایه نئونی از ترند آرایشی ۲۰۲۳

استفاده مکرر از سایه‌های نئونی در فشن شوهای مختلف روی چهره‌ مدل‌‌ها نشانه‌ای از احیای سبک‌ اوایل دهه ۲۰۰۰ است. تنها نحوه استفاده از این‌ سایه‌ها تغییر کرده است و چشم‌‎هایی با ظاهر آبنتاتی یا گربه‌ای می‌سازند.

ست کردن سایه با لباس

ست کردن سایه نئونی یا اکلیلی با رنگ لباس گزینه‌ای است که می‌تواند از آن استفاده کنید و جزو به روزترین‌ها باشید. این کار به میکاپ شما جلوه‌ای چندین برابر می‌دهد و ظاهری فو‌ق‌العاده ایجاد می‌کند.

خط چشم دوتایی

خط چشم‌ دوتایی ترند آرایشی ۲۰۲۳ است که توسط پیتر فیلیپس، مدیر زیبایی و خلاقیت برند دیور خلق شده است. پیتر فیلیپس می‌گوید که برای خلق این نوع خط چشم از سبک‌ قدیمی الهام گرفته است.

خط چشم دوتایی- ترند آرایشی ۲۰۲۳

خط چشم رنگی زیباترین ترند آرایشی ۲۰۲۳

علاوه بر سایه‌های پاستلی و نئونی، خط‌ چشم‌های پاستلی هم از ترندهای آرایشی ۲۰۲۳ هستند. کافی است تا کمی جسارت به خرج دهید و به‌جای خط چشم‌های مشکی از رنگ‌های پاستلی مناسب با رنگ صورتتان استفاده کنید و تاثیرش را بببینید. قطعا پس از آن، کل سال را از این خط‌ چشم‌های رنگی استفاده خواهید کرد.

تزئین چشم با نگین و کریستال

یکی از جدیدترین ترندهای آرایشی ۲۰۲۳ استفاده از کریستال‌ها و نگین‌های مختلف در اطراف چشم هستند. به عنوان مثال در فشن شوی سیمون روشا در لندن از فویل رزگلد برای آرایش چشم استفاده شد. خوبی این تزئینات این است که به راحتی جدا می‌شوند و نیازی به شست‌و‌شوی صورت ندارند. امسال تزئینات کریستالی بیش‌تر از هر کانسیلری استفاده می‌شوند.

ابروهای بلوند، ترند آرایشی ۲۰۲۳

یکی از ترندهایی که ممکن است کمی عجیب و غریب به نظر بیاید، اما در میان سلبریتی ها بسیار پرطرفدار بوده، بلوند یا دکلره کردن ابروهاست. این ترند آرایشی چالشی، مناسب افراد جسور است که می خواهند استایل و میکاپ متفاوتی داشته باشند.

در این بین، افراد شناخته شده ای مانند خواهران حدید، مدونا و لیزو، در مراسم های مختلف با ابروهای بلوند در مقابل دوربین عکاسان حاظر شدند. اگر می خواهید ابروهای دکلره و سفید شده را امتحان کنید، ابتدا با کمی کانسیلر، ابروهایتان را روشن کنید و اگر ابروهای بلوند برای چهره شما مناسب بود، ابروهایتان را بلوند کنید.

ابروی بلوند - ترند آرایشی ۲۰۲۳

رژ گونه

رژ گونه‌ها اغلب در رنگ‌های نود و برای برجسته‌تر کردن استخوان گونه استفاده می‌شد. یکی از ترندهای آرایشی ۲۰۲۳ استفاده از رژگونه براق و پررنگ است. جسارت به‌ خرج دهید و از این ترند در میکاپ خود استفاده و به چهره خود سرزندگی و نشاط را هدیه کنید. به‌جای رژ گونه می‌توانید از هایلاترها هم روی استخوان گونه خود استفاده کنید.

بازگشت دوباره آرایش‌ های دهه 90 در ترند آرایشی ۲۰۲۳

سبک آرایشی دهه 90 ، یکی از پرطرفدارترین ترندهای کلاسیک 2023 به حساب می‌آید. بازگشت دوباره این سبک میکاپ، خبری ویژه برای طرفداران استایل گرانج است. شما می‌توانید روز خود را با طراحی شگفت انگیز خط چشم‌های سرتاسری و سایه چشم قهوه‌ای شروع کنید.

رژ آبی و سایه زرد - ترند آرایشی ۲۰۲۳

در این سبک آرایشی، بهتر است تمرکز را روی آرایش گونه و چشم‌هایتان بگذارید. برای آرایش چشم، بهتر است به سراغ طیف سایه‌های گرم و غنی قهوه‌ای بروید. همچنین، توصیه می‌شود از انواع سایه‌های شاین نیز برای این مدل میکاپ استفاده نمایید.
سایه را می‌توانید بدون مرز و کات، در سراسر پلک بالا بمالید. سپس از براش متوسطی کمک بگیرید و مقداری از آن را روی خط مژه پایین نیز امتداد دهید.

در مرحله بعد، از مداد چشم مشکی و روان برای تکمیل آرایش چشم استفاده کنید. مداد مشکی را دور تا دور چشمتان بمالید و خط مژه‌های بالا و پایین را کاملا پر کنید.
توجه داشته باشید که در این مرحله، اصلا نیازی نیست ظرافت و دقت خاصی به خرج دهید. در نهایت، از ژل ابرو کمک بگیرید و تار ابروهای خود را مرتب و لیفت نمایید تا سایه و خط چشم به خوبی دیده شوند.

گام بعدی

در مرحله بعدی، به رژگونه قهوه‌ای یا زرشکی احتیاج دارید. در این گام، براش خود را کاملا به پودر یا مایع رژگونه آغشته نمایید و با سخاوت تمام آن را روی گونه‌هایتان بمالید. براش را به صورت رفت و برگشتی روی استخوان گونه و در جهت بالای شقیقه‌ها حرکت دهید.

در آخر برای اتمام آرایش خود، می‌توانید به سراغ لیپ گلاس یا همان برق‌ لب‌های شاین و نود بروید و از زیبایی استایل‌تان لذت ببرید.

مهمترین نکات در ترند آرایشی ۲۰۲۳

آرایش ساده و ملایم، زیبایی در سادگیست!

پوستتان را به گونه ای آرایش کنید که شاداب و با طراوت به نظر برسد تا چهره شما جوان و سرحال به نظر بیاید. کرم پودرهای سنگین و فول کاور را فراموش کنید. یک کرم پودر سبک نزدیک به رنگ پوستتان را انتخاب کنید و به خوبی روی پوست پخش کنید تا نواقص پوستی تان را بپوشاند و جلوه ای یکدست و صاف روی پوست ایجاد شود. حالا با یک رژ گونه روشن با تناژ مرجانی، صورتی، نارنجی و سرخابی طبیعی و ملایم، گونه هایتان را آرایش کنید و ظراوت و برجستگی گونه هایتان به نظر بیاید.

آرایش چشم - ترند آرایشی ۲۰۲۳

آرایش صورت سال ۲۰۲۳

در سالی که گذشت، آرایش و صنعت زیبایی از سادگی حکایت می‌کرد و سبک ملایم و مینیمال، به عنوان یک ویژگی مهم آرایش صورت شناخته می‌شد. با این حال به نظر می‌رسد که قرار است آرایش صورت سال ۲۰۲۳ ، متفاوت‌تر از چیزی باشد که در تصور بسیاری از ما وجود دارد.

متخصصان زیبایی پیش بینی می‌کنند که آرایش ترند سال ۲۰۲۳ ، بیشتر از هر چیز با رنگ‌های متنوع و سبک‌های جسورانه به میدان خواهد آمد. سبکی شبیه به آرایش بازیگران و خوانندگان دهه ۷۰ و ۸۰ هالیوودی که در آن گونه‌ها و لب‌ها به رنگ‌های شاد و زنده مزین می‌شدند و سایه‌های براق عضو جدا نشدنی آرایش پلک‌ها بودند.

پوست درخشان به کمک هایلایتر

احتمالاً در سال‌های گذشته در شبکه‌های مجازی مانند اینستاگرام و تیک تاک با شیوه استفاده از هایلایتر آشنا شده‌اید. هیچ چیز به اندازه هایلایترها به براق شدن ظاهر پوست شما کمک نمی‌کنند. اما چرا این درخشش روی پوست تا این اندازه جذاب است؟

اگر به کمک مواد آبرسان و سایر محصولات مراقبتی از پوست خود محافظت می‌کنید، احتمالا پوستی شفاف و درخشان خواهید داشت. فراموش نکنید که پوست براق و شفاف، پیش از هر چیز شادابی و طراوت را به ذهن تداعی می‌کند. پس هایلایتر در کنار محصولات مراقبتی به شما کمک خواهد کرد تا پوستتان شفاف‌تر و شاداب‌تر به نظر برسد.

علاوه بر این، هایلایترها با انعکاس نور و ایجاد زاویه، حالت صورت و اجزای آن را تغییر می‌دهند. استفاده از این محصول آرایشی در بالای گونه، روی شقیقه‌ها و گوشه داخلی چشم می‌تواند صورت را باز و درخشان کرده و حتی شما را تا حدی جوان‌تر نشان بدهد!

آرایش چشم گرافیکی

تا پیش از این، در ترندهای 2020 تا 2022، شاهد یکه تازی انواع خط چشم‌های گرافیکی و رنگی بودیم. از الگوهای نامتعارف و هندسی گرفته تا ترکیبات رنگی و ظریف، همه و همه مجموعه‌ای خاص از سبک آرایشی را به خود اختصاص دادند. اما در سال 2023، برای اجرای آرایش چشم گرافیکی و تاثیرگذار، نیازی به خط چشم‌ها ندارید. دیگر لازم نیست ساعت‌های بسیاری را به طراحی الگوهای قرینه و کنترل مایع خط چشمتان اختصاص دهید.

آرایش چشم گرافیکی - ترند آرایشی ۲۰۲۳

ترند میکاپ 2023، این امکان را برایتان فراهم کرده است که تنها با استفاده از چند سایه خاص و رنگی، بتوانید آرایشی گرافیکی و چشم‌نواز داشته باشید. این ترند خاص را می‌توانید با رنگ‌های ویژه فصل‌های گرم و سرد سال نیز هماهنگ نمایید.
برای مثال، در فصول سرد پاییز و زمستان، از ترکیب گرم و غنی رنگ‌های قهوه‌ای، نود و کرم کمک بگیرید. در مقابل، برای فصول گرم بهار و تابستان، به سراغ رنگ‌های سرزنده و شاد نئونی بروید.

برای طراحی سایه چشم گرافیکی، بهتر است از پرایمر سایه و کانسیلر مناسب استفاده نمایید و ناحیه پلک را زیرسازی کنید. در ادامه، از براش و قلم موی آرایشی کمک بگیرید و طرح دلخواهتان را اجرا نمایید. همچنین، می‌توانید شابلون و قالب‌های سایه را نیز امتحان کنید.
حتی اگر به دنبال جذابیت بیشتری هستید، اکسسوری‌های نگینی و زنجیرهای ظریف نیز انتخاب خوبی به شمار می‌روند.

رژ لب آمبره

رژ لب‌های آمبره، با شعار «هرچه جسورتر، بهتر» زیبایی و زنانگی را در سال 2023 به تصویر کشیدند. نخستین بارقه‌های ظهور این ترند سوپر جذاب، در هفته مد کیم شویی نیویورک دیده شد.
آمبره ترکیبی مشکی و قرمز لب‌ها در کنار زیرسازی نچرال، در حالی که ظاهری خارق‌العاده به وجود آورده بود، موفق شد سر و صدای زیادی ایجاد کند و به صف ترندهای جذاب 2023 بپیوندد.

آمبره لب‌ها، تکنیکی جدید و جذاب در میکاپ صورت است که پتانسیل بسیار بالایی دارد. شما می‌توانید با توجه به سلیقه و استایل شخصی خود، از رنگ‌های مختلفی برای استفاده از این سبک آرایشی کمک بگیرید. اما در اصول اولیه و اساسی این تکنیک، شما به دو رنگ برای آرایش لب‌هایتان احتیاج دارید. این دو رنگ می‌توانند کاملا متفاوت باشند یا حتی دو طیف متفاوت از یک رنگ را به خود اختصاص دهند. اینجا همه چیز به خواست و استایل شما بستگی دارد.

کانتورینگ معکوس

چندی پیش، آرایش نچرال و براق هیلی بیبر در شبکه‌های اجتماعی، حسابی غوغا به پا کرد. چندی بعد، این سبک خاص در میکاپ جنیفر لوپز و کندال جنر نیز دیده شد؛ زاویه سازی ظریف و بی‌نقص صورت و در عین حال پرهیز از کانتورینگ اضافی، چیزی بود که بیش از همه در این سبک آرایش خاص مورد توجه قرار گرفت.

کانتورینگ معکوس - ترند آرایشی ۲۰۲۳

این مدل آرایش، با تکیه بر حفظ شادابی و سلامت پوست اجرا می‌شود و پایه گذار آن کسی نیست جز مری فیلیپس افسانه‌ای! مری فیلیپس، میکاپ آرتیست خصوصی این سه سلبریتی است که توانایی خود را بارها و بارها به صنعت زیبایی ثابت کرده است.

در ترفند کانتورینگ معکوس یا همان Underpainting، برخلاف حالت عادی، زیر سازی پوست با کانتور شروع می‌شود. برای اجرای این ترند، پالت کانتور یا کانسیلر خود را بردارید و پیش از هر اقدامی، سایه‌های کانتورینگ را اجرا کنید. سپس به کمک بلندر یا براش، سایه‌ها را تا حدودی محو نمایید.

در آخر، می‌توانید از فونداسیون یا کوشن برای تکمیل زیرسازی میکاپ خود استفاده کنید. به یاد داشته باشید که نکته اصلی در اجرای این تکنیک زیرسازی، حفظ ظاهر طبیعی پوست و عدم استفاده از لایه‌های متعدد میکاپ است.

پوشش صورت با رژگونه

رژگونه‌سازی، که به موجب آن شقیقه‌ها و گونه‌های خود را در رنگهای شاد و زیبای صورتی یا قرمز می‌پوشانید، اولین بار در دهه ۷۰ رایج شد. از آن زمان، همه از ریحانا در مت گالا ۲۰۱۷ گرفته تا آریانا گرانده در تابستان گذشته آن را در آرایش خود بکار برده اند. به لطف Aliette، Christian Cowan و Etro، این ترند زیبایی تا سال ۲۰۲۳ ادامه خواهد داشت.

استفاده از اسپری های رنگی مخصوص صورت

دوستداران آرایش جسورانه ، چهره شما بوم نقاشی شماست و زمان آن فرا رسیده است که به آن اجازه دهید کانون توجه را بدزدد. در نمایش‌های بهار ۲۰۲۳ مانند Marni، Etro، Stella Jean و Act N°۱، رنگ‌های شاد روی پیشانی، ابروها و شقیقه‌ها پاشیده شد و این تصور را که رنگ‌های شاد فقط برای پلک‌ها، گونه‌ها و لب‌ها هستند را از بین برد. این نگاه می گوید: “هیچ قاعده ای وجود ندارد.” و این درست است.

آرابش جیغ با رنگ های خاص - ترند آرایشی ۲۰۲۳

سخن آخر

هر سال با شروع سال جدید انواع متنوعی از سبک‌ ها و ترندهای آرایش معرفی می‌شوند که بسیار مورد استقبال قرار می گیرند. در سالی که در آن قرار داریم در ترند آرایش سال ۲۰۲۳، تغییر بزرگی در صنعت دنیای زیبایی به وقوع پیوسته و رنگ‌های شاد و جسورانه بار دیگر به پالت‌های آرایشی برگشتند. این مطلب به انواع این مدل های آرایشی پرداخته است.

رژ لب برای 2023

رژ لب هایی با تناژ رنگی قرمز، جگری و آلبالویی، از رنگ های ترندی و مناسب برای میکاپ 2023 هستند.

راهنمای مطلب

اشتراک در شبکه های اجتماعی

خب نظرت چیه؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *